



Crna Gora
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 – 1649

Podgorica, 24.07.2018. godine

Na osnovu čl. 40 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("Sl. list Crne Gore", br. 46/10, 40/11, 53/11, 6/13 i 55/16) i čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("Sl. list Crne Gore", 56/14, 20/15, 40/16 i 37/17), postupajući po prigovoru političke partije „Demokratska Crna Gora“ iz Podgorice, akt zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1569 od 27.11.2017.g., direktor Agencije za elektronske medije donosi

RJEŠENJE

1. Odbija se, kao neosnovan, prigovor političke partije „Demokratska Crna Gora“ iz Podgorice, na rad privrednog društva „Pink M Company“ d.o.o. Podgorica, emitera televizijskog programa „TV Pink M“ (zaveden pod brojem 02-1569 od 27.11.2017.g.).
2. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 dana od dana njegovog prijema.
3. Ovo rješenje će se objaviti na veb-sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.
4. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

Obrazloženje

Dana 27. novembar 2017. godine, Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) dostavljen je prigovor političke stranke „Demokratska Crna Gora“, na rad privrednog društva „Pink M Company“ d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao emitera televizijskog programa „TV Pink M“ (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1569 od 27.11.2017.g.).

Prigovor se odnosi na programski sadržaj emitovan dana 26.11.2017.g. u 10:00 časova u informativnoj emisiji „Minut, dva“. U predmetnoj informativnoj emisiji se, kako se ističe u prigovoru, „navode se i prenose neistinite činjenice, da je poslanik Danilo Šaranović dana 25.11.2017.godine iscenirao pokušaj ubistva, sam protiv sebe“.

U prigovoru se navodi da iznesene „neistinite informacije direktno utiču na postupak istrage, a Pink M televizija se direktno svrstava na stranu počinilaca ovog krivičnog djela“ i da ista „pokušava da opravda i relativizuje napad na poslanika Danila Šaranovića, tendenciozno se stavljajući na stranu interesa jedne političke organizacije, odnosno Demokratske Partije Socijalista“.

Podnosilac prigovora naglašava da je „Press centar Demokratske Crne Gore, poslavši mail medijima 24.11.2017.g. u 16.25h, zakazao press konferenciju za subotu, 25.11.2017. godine u 10h, na temu 'Nove zloupotrebe sa konkretnim dokazima', iz oblasti politika i ekonomija“. Međutim, kako se navodi u prigovoru, „desio se fizički napad na poslanika Šaranovića i kandidate za odbornike na Cetinju“, pa je Demokratska Crna Gora „odlučila da u već zakazanom terminu održi press“ i saopšti javnosti informaciju povodom navedenog „fizičkog napada“.

Nadalje, podnosilac prigovora naglašava „da je predsjednik Demokrata od Ivane Drobnjak iz Pink M televizije dobio poruku na Vajber u 9:03 časa, sadržine koja je tačno prenesena u 'Minut, dva'“, kao i da je „netačno i zlonamjerno navedeno da predsjednik Demokrata do emitovanja 'Minut, dva' u 10 časova nije odgovorio“. On navodi da je „predsjednik Bečić u 9:41 časa poslao odgovor sljedeće sadržine: 'Ovakvim bestidnim neistinama, zajedno sa DPSom kao nalogodavcem, postajete saučesnici u izvršenju ovog krivičnog djela‘“.

Po mišljenju podnosioca prigovora, emiter je prekršio član 56 stav 4 Zakona o elektronskim medijima i član 11 st. 1, 2, 3, 4 i 5 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima, pa predlaže da Agencija „usvoji prigovor, sankcioniše Pink M televiziju (Pink M company DOO) u skladu sa zakonom i istu

upozori da prekine sa kršenjem Zakona o elektronskim medijima i Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima."

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija je pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima (u daljem tekstu: Zakon) i Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik).

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije izvršio je uvid u snimke emitovanih programskih sadržaja emitera i sačinio nalaz dana 28.11.2017. godine (akt broj 05-1569/1 od 28.11.2017.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i čl. 111 i 112 Zakona o upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od sedam dana od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1569/2 od 29.11.2017.god.).

Dana 05.12.2016.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1569/3 od 05.12.2017.god.) u kojem se navodi da „*TV Pink M u svojoj informativnoj formi 'Minut, dva' emitovala je prilog u vezi sa sumnjama da Demokratska Crna Gora nastavlja praksu flagrantnog kršenja izborne ćutnje, senzacionalističkim saopštenjima o navodnim napadima na njihove članove što je u prilogu jasno naznačeno*“, ukazujući da su „*sumnje njihove redakcije jasno potkrijepljene činjenicama koje su navedene u pomenutom prilogu*“. Emiter navodi da je „*na konferenciji za medije 25.11. u 10 časova, kazano da su poslanika Demokrata navodno napali i čak 'pokušali da ubiju' u 4 sata ujutru, što navodi na sumnju da postoji tzv. fingiranje napada radi kršenja izborne ćutnje i pokušaja da utiču na građane nedozvoljenim sredstvima, manipulacijom*“. Takođe se ukazuje da je „*poslanik Šaranović prema snimcima dostupnim na YouTube-u 26.11. potpuno zdrav i bez vidljivih posljedica navodnog 'prebijanja', bio na Cetinju 26.11.2017, što je takođe bilo dostupno medijima na dan izbora*“.

Imajući u vidu navode podnosoca prigovora, emiter ukazuje:

- da je „*ispoštovan*“ član 4 stav 1 al. b) i k) Pravilnika kojim su definisani izrazi „*javni interes*“ (interes javnosti da raspolaže informacijama o pitanjima i događajima od opšteg društvenog značaja, uključujući, ali ne ograničavajući se na zaštitu javnog zdravlja i sigurnosti, otkrivanje i objelodanjivanje krivičnih djela, sprječavanje obmanjivanja javnosti, razotkrivanje nekompetentnosti ili korupcije u javnoj službi i sl.) i „*načelo tačnosti*“ (obaveza elektronskih medija da izvještavanje bude zasnovano na činjenicama, odnosno zabrana emitovanja vijesti i izvještaja za koje emiter zna ili je mogao znati da su neistiniti. Vijesti i izvještaji koji se ne mogu potvrditi, ili čija tačnost nije pouzdano utvrđena, mogu se emitovati samo ako se jasno naznači njihova nezvaničnost ili nepotvrđenost“);
- da je, takođe, ispoštovan član 4 stav 1 alineja m) „*pravilo 'druge strane'*“ Pravilnika (obaveza elektronskih medija da kod izvještavanja o pitanjima ili pojavama koje uključuju sukob bilo koje vrste, svim stranama koje su uključene u raspravu pruži mogućnost da u polemici učestvuju na ravnopravan način. Ovo načelo ne dozvoljava jednostrane napade na ličnosti, niti vođenje dugotrajnih ili ponavljanih kampanja u vezi sa pojedinim ličnostima, društvenim grupama ili institucijama, bez novih relevantnih podataka koji bi opravdali produženo ili ponovljeno izvještavanje o istoj pojavi, događaju, instituciji ili ličnosti), jer je „*u pomenutom prilogu, TV Pink M ... kontaktirala predsjednika Demokratske Crne Gore Aleksu Bečića, kao drugu stranu, kao i predstavnike trenutne uređivačke strukture i menadžmenta RTCG-a budući da su cjelodnevno (25.11.) u toku izborne ćutnje, izvještavali o navodnom napadu na poslanika Demokratske CG*“, kao i da su „*pozvali direktoricu RTCG Andrijanu Kadju, direktora televizije Vladana Mićunovića, te članove uređivačkog tima Javnog servisa Aleksandra Mirkovića, Damira Ramovića, Tanju Perović*“.
- da je dobio „*poruku uvredljivog sadržaja, u kojoj su optuženi da su saučesnici u 'navodnom krivičnom djelu' a koju je TV Pink, bez obzira na uvredljiv sadržaj, poštujući pravilo druge strane i objavila*“..
- „*podnosilac prigovora zamjera što odgovor Bečića nije emitovan u format 'Minut, dva' u 10 časova*“, pojašnjavajući da je „*odgovor dobijen u 09:41 časova u nedjelju 26. novembra*“ i da isti nije bilo moguće iz tehničkih razloga emitovati. Naime, emiter navodi „*da se vijesti 'Minut, dva' montiraju, pa se potom konvertuju i emituju na malo kompleksniji tehnički način (zato sto nemaju opremu za emitovanje uživo)*“ i da se „*'Minut dva' mora makar 15 minuta ranije izmontirati i poslati na dalje*“.

konvertovanje i tzv. tehničko 'prekuvavanje', nije bilo moguće, odnosno tehnički izvodljivo, da se ubaci i emituje odgovor predsjednika Demokratske CG Alekse Bečića u 10 časova". Emiter navodi da podnosilac prigovora nije naveo da je „pomenuti odgovor lidera Demokratske CG emitovan 12 puta, u svakom narednom terminu, tokom čitavog dana”.

Na kraju, emiter predlaže da Agencija „nakon ocjene svih navoda iznijetih u postupku, odbije prigovor Demokrata kao neosnovan”.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak emitovanih sadržaja, Agencija konstatuje sljedeće:

1. Emiter je, dana **26. novembra 2017.** godine, u informativnoj emisiji „**Minut, dva**” u terminu od **10:04:54 do 10:08:00 sati** (3 minuta 6 sekundi) emitovao prilog koji je predmet prigovora.

Novinarski tekst – (OFF): „*Demokratska Crna Gora nastavlja praksu flagrantnog kršenja izborne ćutnje, senzacionalističkim saopštenjima o navodnim napadima na njihove članove i to, kao po pravilu, u subotu, dan pred izbore. Da je vjerovatno posrijedi unaprijed spremljeni scenario i izrežirana akcija, sumnjaju i u najjačoj partiji DPS-u.*

Mnogo je šta sporno u jučerašnjem 'performansu' Demokrata, u kojem su cijeli dan, uz kako veći dio javnosti sumnja, uz pomoć tabloida Vijesti i Javnog preduzeća Radio Televizija Crne Gore, čak promovisani u vrijeme izborne ćutnje. Posebno je nelogična hronologija događaja. Demokrate su, naime, pres konferenciju održanu juče u 10 sati zakazali još u petak, noć ranije, u 21 sat. Na jučerašnjoj konferenciji kazali su kako su njihovog poslanika, navodno, napali i čak 'pokušali da ubiju' u četiri sata ujutru. Postavlja se logično pitanje - kako su Demokrate u petak u 21 sat znali da će ih sedam sati kasnije, dakle u četiri sata ujutru, maskirane osobe 'napasti i repetirati pištolj?' Da je izrežiran napad dio strategije ove partije i medija, svjedoči i dio priče o 'potpuno demoliranom automobilu', kojem je razbijena šoferšajbna. Demokrate su, podsjećanja radi, na sličan način i u subotu 6. maja ove godine, u vrijeme ćutnje, pred izbore u Herceg Novom, na vanrednim konferencijama za medije, optužile Demokratsku partiju socijalista i službenika policije Novaka Lekovića za navodne napade. I to sve uz oprobani sistem dodatnog snimanja telefonom, insceniranih svađa njihovih aktivista. Taj materijal potom su prenosili portali tabloida Vijesti i Javnog servisa. Ovo su Demokrate radile često i tokom kampanje, čak ne prezajući da upadaju u tuđa dvorišta kako bi izazvali incidente, koje potom snimaju telefonom, radi dalje manipulacije, a kako smatra veći dio javnosti.”

Navedeni dio priloga pokriven je snimcima sa konferencije za štampu Demokratske Crne Gore, kao i fotografijama (screenshot) tekstova obravljenih na portalima (nije vidljivo kojim): „*CRNOGORSKE DEMOKRATE: Poslanik Šaranović napadnut na Cetinju, repetirali pištolj pored njegove glave*”, „*DEMOKRATE: Napadnut poslanik Šaranović na Cetinju, repetirali pištolj, lomili auto*”, „*DPS: Demokrate manipulacijom prikrivaju incidente koje izazivaju*”, „*DPS: Događaj na Cetinju nema veze sa DPS-om*”, „*Demokrate: Napadnut naš poslanik, vozilo demolirano*”, „*Inspektor agituje za vlast i blati Bečića*”, „*Optužuju DPS i kriminalno podzemlje, Demokrate: Napadnut poslanik Šaranović na Cetinju, repetirali pištolj, lomili auto*” (Portal Vijesti), „*Bečićeva partija reagovala: Optužili policajca: Vozi se po HN sa posterima DPS i SD i blati Demokrate* (Portal Vijesti).

Takođe su kao pokrivalice korišćeni djelovi snimaka emitovanih u emisiji „Dnevnik” TVCG1 na kojima se prikazuje oštećeni automobil (u gornjem desnom dijelu ekrana naznačeno: *materijal RTCG*), te fotografiju (screenshot) teksta: 24. novembar 2017, 21:02 pm (žutom bojom naznačeno vrijeme) „*Najave događaja za 25. novembar*” i žutom bojom naznačen tekst sljedeće sadržine: „*Podgorica – U deset sati konferencija za medije Demokratske Crne Gore (prostorije partije, ulica 8. Marta 72, pored predstavništva Suzukija)*”. Kao pokrivalice korišćene su i fotografije oštećenog automobila, te neoznačeni snimci rasprave (bez tonskog zapisa) predstavnika Demokratske Crne Gore i službenika policije Novaka Lekovića, kao i neoznačeni snimci rasprave (bez tonskog zapisa) gdje se ne može, sa preciznošću, reći o kojem događaju i kojim licima je riječ.

Novinarski tekst – (OFF): „*Pozvali smo predsjednika Demokrata Aleksu Bečića, da objasni javnosti - kako su u petak u 21 sat znali da će ih maskirane osobe napasti sedam sati kasnije, što su saopštili na pres konferenciji u 10 sati?* (prim.aut.1: 2 minuta 1 sekunda). *Do emitovanja ovog priloga, Bečić se nije javljao, niti odgovorio na poruke. U cijelom scenariju, Vijesti i Radio Televizija Crne Gore su, kako se stiče utisak, juče sinhronizovano, cjelodnevno emitovale vijesti o navodnom napadu na aktiviste Demokrata, koji za to optužuju Demokratsku partiju socijalista. Saopštenje DPS-a, koje to*

demantuje, a koje je dostavljeno medijima u 13 sati 40 minuta, ne emituju u prvim informativnim emsijama u 15:30, već tek kasnije i neuravnoteženo. Tako se dalje nameće zaključak da trenutni menadžment Javnog preduzeća Radio Televizije Crne Gore, u sred izborne čutnje, pruža podršku opoziciji, koja već otvoreno saopštava mjesecima, da im je ovakva RTCG po volji. Pozvali smo direktoricu Radio Televizije Crne Gore, Andrijanu Kadiju, direktora televizije Vladana Mićunovića, te trenutne članove uređivačkog tima Javnog servisa Aleksandra Mirkovića, Damira Ramovića, Tanju Perović kako bismo ih pitali - zašto neuravnoteženo izvještavaju i krše predizbornu čutnju i favorizuju Demokrate, kako veći dio javnosti misli? Do emitovanja ovog priloga, oni se nijesu javljali na pozive, niti odgovarali na poruke."

Navedeni dio priloga pokriven je snimcima sa političkih skupova Demokratske Crne Gore, te fotografijom (screenshot) teksta objavljenog na portalu – 24. novembar 2017, 21:02 pm (žutom bojom naznačeno vrijeme) „Najave događaja za 25. novembar" (opisano u prethodnom dijelu priloga), te fotografijama (screenshot) teksta prepiske novinara/ke TV Pink M sa predsjednikom Demokratske Crne Gore, Aleksom Bečićem, „Poštovani gospodine Becicu (blurovani dio) je iz PinkM televizije", fotografijama (screenshot) tekstova objavljenih na portalima (nije vidljivo kojim) „DPS: Demokrate manipulacijom prikrivaju incidente koje izazivaju", „DPS: Događaj na Cetinju nema veze sa DPS-om", „Saopštenje DPS: Demokrate manipulacijom prikrivaju incidente koje izazivaju", „Imate najmanje prava da prigovarate RTCG", „URA: DPS besomučno pokušava da metodama zastrašivanja i pritisaka ponovo uspostavi kontrolu nad RTCG", „Optužuju DPS i kriminalno podzemlje, „Demokrate: Napadnut poslanik Šaranović na Cetinju, repetirali pištolj, lomili auto" (Portal Vijesti), te tekstovima objavljenim u dnevnim novinama (nije vidljivo kojim): „Javni servis odbraniti, ako treba i protestima".

Opisani prilog je 26.11.2017. godine emitovan u terminu od 10:00 sati. U terminima emitovanja: 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 16:00, 17:00 i „Info 2" u terminu od 18:00 sati, prilog je emitovan sa izmjenom tako što je u drugom minutu i prvoj sekundi od početka priloga (vidi: prim.aut.1) umjesto rečenice „Do emitovanja ovog priloga, Bečić se nije javljao, niti odgovarao na poruke", emitovano „Bečić umjesto da odgovori na naše precizno pitanje – kako su unaprijed znali da će biti napadnuti? – optužio je naš medij da je saučesnik u ovom, navodnom, krivičnom dijelu."

U terminima emitovanja: 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 sata prilog je emitovan sa izmjenom tako što je u drugom minutu i prvoj sekundi od početka priloga (vidi: prim.aut.1) nakon rečenice „Bečić umjesto da odgovori na naše precizno pitanje – kako su unaprijed znali da će biti napadnuti? – optužio je naš medij da je saučesnik u ovom, navodnom, krivičnom dijelu," emitovan tekst sljedeće sadržine: „A da sve sumnjivo izgleda i da se hronologija može dovesti u pitanje, pokazuju i snimci sa Youtube-a na kojima Danilo Šaranović iz Demokrata, danas ,već samo dan nakon što je, navodno, pokušano njegovo ubistvo i nakon što je kako tvrde u toj stranci pretučen, slobodno šeta i obilazi oko prostorija DPS-a na Cetinju. I to sve sa pratiocima, koji prema oprobanom scenariju, snimaju događaje telefonima."

2. Zakonom o elektronskim medijima je propisano, u čl. 56 st. 4, da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da ispunjava sljedeće uslove: događaji se moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja moraju biti primjereno zastupljeni; vijesti moraju istinito i korektno predočiti činjenice i događaje, moraju biti nepristrasne i profesionalno korektne; mišljenja i komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv; mora se podsticati nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili privrednim pitanjima.
3. članom 11 st. 1, 2, 3, 4 i 5 Pravilnika predviđeno je da programski sadržaji, a naročito informativno-politički i programi o tekućim događajima moraju biti pravični i izbalansirani, što se postiže objavljivanjem suprotstavljenih stavova, bilo u istom programu ili u nizu drugih programa, koji predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike. Propisano je da se programskim sadržajima ne smiju tendenciozno promovisati interesi jedne političke stranke ili bilo koje grupe ili pojedinca, posebno ukoliko se takvi sadržaji emituju sistematično tokom određenog vremenskog perioda, kao i da voditelji i reporteri, autori programa, moderatori u informativno-političkim i programima o tekućim događajima, te debatnim programima i diskusijama mogu izraziti lična mišljenja i stanovišta u vezi s kontroverznim političkim, privrednim i drugim temama od javnog interesa, koja moraju biti jasno naznačena, kako bi ih publika mogla jasno prepoznati kao takve. Takođe, pomenuta lica ne smiju da zloupotrebljavaju prednost stalnog pojavljivanja u programima da bi promovisali sopstvene stavove i mišljenja na način na koji bi mogli da naruše neophodnu nepristrasnost i izbalansiranost, kao i da

spikeri u programima vijesti su dužni da se ograniče na nepristrasno prenošenje informacija, bez iznošenja ličnih stavova, bilo verbalnom ili neverbalnom komunikacijom.

4. polazeći od prava na slobodu izražavanja i uređivačku autonomiju medija, oni su slobodni da određenu pojavu, događaj ili slično tretiraju na različiti način, a da pri tome ne prekrše propise, kao i da u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentarišu pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu temu pri čemu moraju voditi računa o normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i Pravilnikom.
5. emitovanim prilogom se ukazuje na sumnje u vjerodostojnost informacija koje su prethodnog dana iznesene od strane predstavnika političke partije „Demokratska Crn Gora“ o, navodnom, napadu na njihove članove. Prenošnje ili iznošenje informacija koje ukazuju na sumnju u vjerodostojnost ranije predstavljenih informacija o okolnostima i posljedicama (navodnog) napada na predstavnike političke partije dan prije održavanja izbora na Cetinju 26.11.2017. godine, predstavlja doprinos informisanju o događaju od značaja za javnost, posebno ako doprinosi sprječavanju obmanjivanja javnosti.
6. Emiter je iz opravdanih razloga propustio da u emisiji „Minut, dva“ od 10:00 časova (dana 26.11.2017. godine, objavi reagovanje predsjednika Demokratske Crne Gore A.Bečića koje je glasilo: „*Ovakvim bestidnim neistinama, zajedno sa DPSom kao nalogodavcem, postajete saučesnici u izvršenju ovog krivičnog djela*“.

Ipak, on je informaciju o tom reagovanju objavio u emisiji „Minut,dva“ u terminima od 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 16:00, 17:00 i 19:00, 20:00, 21:00, 22:00 i 23:00 sata, kao i u emisiji „Info 2“ u terminu od 18:00 sati, tako što je naveo „*Bečić umjesto da odgovori na naše precizno pitanje – kako su unaprijed znali da će biti napadnuti? – optužio je naš medij da je saučesnik u ovom, navodnom, krivičnom djelu.*“ Iako je u tekstualnom/audio dijelu priloga reagovanje skraćeno, za vrijeme njegovog emitovanja, emitovana je pokrivalica sa fotografijama (screenshot) teksta (Viber/telefonske) prepiske novinara/ke emitera sa predsjednikom Demokratske Crne Gore, Aleksom Bečićem, u kojoj se jasno vidi integralni tekst reagovanja.

Imajući u vidu navedeno može se zaključiti da je emiter informaciju emitovanu u prilogu u 10 časova da „*do emitovanja ovog priloga, Bečić se nije javljao, niti odgovorio na poruke*“ ispravio emitovanjem reagovanja u nizu drugih programa („Minut, dva“ i „Info 2“).

Na taj način, emiter je ispoštovao obavezu propisanu Pravilnikom da objavi suprotstavljeni stav u nizu drugih programa koji predstavljaju cjelinu u obradi određene tematike.

Saglasno navedenom, može se zaključiti da je emiter nije prekršio standarde vezane za proizvodnju informativnog programa.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije za elektronske medije je, saglasno čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku, donio odluku kao i dispozitivu ovog rješenja.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 dana od dana njegovog dostavljanja.

Dostavljeno:

- Privredno društvo „Pink M Company“ d.o.o.
- Politička stranka „Demokratska Crna Gora“
- Arhiva



DIREKTOR
Abaz Džafić