



Crna Gora
AGENCIJA ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 02 – 1394/4
Podgorica, 08.08.2018. godine

Na osnovu čl. 139, 140, 141, 143 i 144 Zakona o elektronskim medijima ("Sl. list Crne Gore", br. 46/10, 40/11, 53/11, 6/13 i 55/16) i čl. 18 i 116 Zakona o upravnom postupku ("Sl. list Crne Gore", 56/14, 20/15, 40/16 i 37/17), postupajući po prigovoru Javnog preduzeća „Radio Televizija Crne Gore“ iz Podgorice, akt zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1394 od 24.10.2017.g., direktor Agencije za elektronske medije donosi

RJEŠENJE

1. **Prihvata se prigovor** Javnog preduzeća „Radio Televizija Crne Gore“, akt zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1394 od 24.10.2017.g. i privrednom društvu „**Pink M Company**“ d.o.o. iz Podgorice, emiteru televizijskog programa „**TV Pink M**“, **izriče se upozorenje**, kao upravno-nadzorna mjera **zbog kršenja** čl. 7, 8 st. 1 i 12 st. 3 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima („Službeni list Crne Gore“, br. 35/11 i 7/16) i tačke 7.1. Odobrenja za emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine, prilikom emitovanja priloga u informativnoj emisiji „Minut, dva“ dana 11.10.2017.g. u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa.
2. Upozorenje iz tačke 1 ovog Rješenja se izriče zbog:
 - a. kršenja obaveze emitera da informativnim programom doprinosi cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti o događajima (člana 7 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima).
 - b. kršenja obaveze da u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji poštuju načela objektivnosti i nepristrasnosti (član 8 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima).
 - c. kršenja obaveze emitera da, kada se u programskim sadržajima iznose navodi o nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo koje osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pruži priliku da učestvuju u programu ili da komentarišu date navode (član 12 stav 3 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima).
3. Privrednom društvu „Pink M Company“ d.o.o., nalaže se da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru programa „TV Pink M“ sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, Zakona o medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.
4. Privredno društvo „Pink M Company“ d.o.o. dužno je da, u skladu sa članom 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima, u programu „TV Pink M“, u okviru informativne emisije „Minut, dva“ u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa, objavi informaciju o izrečenoj mjeri iz tač. 1 ovog rješenja koja glasi:

„Agencija za elektronske medije izrekla je emiteru „TV Pink M“ upozorenje zbog kršenja načela objektivnosti i nepristrasnosti, odnosno propuštanja da svojim informativnim programom doprinosi cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti. Takođe, emiter nije pružio priliku da učestvuju u programu ili da komentarišu navode osobe na čiji račun su izneseni navodi o nepodobnim djelima ili negativne konotacije. Upozorenje je izrečeno po prigovoru nacionalnog javnog emitera „Radio Televizija Crne Gore“ u vezi sa prilogom emitovanim 11. oktobra 2017. godine u informativnim emisijama „Minut dva“ u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa“.

5. Protiv ovog rješenja može se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 dana od dana njegovog prijema.
6. Ovo rješenje će se objaviti na veb sajtu Agencije za elektronske medije www.ardcg.org.
7. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

O b r a z l o ž e n j e

Dana 24. oktobra 2017. godine, Agenciji za elektronske medije (u daljem tekstu: Agencija) dostavljen je prigovor Javnog preduzeća „Radio Televizija Crne Gore“ (u daljem tekstu: RTCG), na rad privrednog društva „Pink M Company“ d.o.o. (u daljem tekstu: emiter), kao emitera televizijskog programa „TV Pink M“ (zaveden kod Agencije za elektronske medije pod br. 02-1349 od 24.10.2017.g.).

Prigovor se odnosi na programski sadržaj emitovan dana 11.10.2017.g. u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časa u informativnoj emisiji „Minut, dva“. Po mišljenju podnosioca prigovora emiter je prekršio član 56 stav 4 Zakona o elektronskim medijima i čl. 7 stav 1 alineja a), 8 st. 1 i 11 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima.

U informativnim emisijama emitovanim 11.10.2017.g., kao se navodi u prigovoru, „emitovan je prilog u kojem je eksplicitno navedeno da Goran Đurović i Nikola Vukčević pokušavaju da plasiraju tezu da su žrtve političke hajke, te da Đurović pokušava u dobro poznatom maniru obmana da zanemari činjenice da je kao član Savjeta RTCG -a u konfliktu interesa“. Takođe, u prigovoru se navodi da se u prilogu „prenosi da je Nikoli Vukčeviću na usluzi Javni servis, te da je Javni servis specijalno prema njegovoj želji objavio u dizajniranom prilogu na Dnevniku da je navodno žrtva politički objenih prijava“.

Podnosilac prigovora smatra da prilog predstavlja „grubo kršenje“ člana 56 stav 4 Zakona o elektronskim medijima, kao i člana 7 i 8 st.1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima „imajući u vidu da isti sadrži neprimjerene i pristrasne komentare novinara, da je navedeni prilog zasnovan na neutemeljenom stavu novinara da je Nikola Vukčević suflirao novinarki RTCG kako da napiše prilog za Dnevnik u kojem prilogu je isti i dao izjavu“, kao i da je „prilog ispunjen i uvredljivim i neutemeljenim komentarima novinara Pink M, koji nastavlja da potencira neistinitu činjenicu da su čelni ljudi u RTCG čašćeni foteljama i to od strane Đurovića, Vukčevića i njima sličnih.“

Podnosilac prigovora navodi da je emiter u prilogu prekršio i član 11 st. 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima zbog toga što „u osporenom prilogu nije objavljen suprotstavljeni stav RTCG, jer emiter nije ni pokušao da dođe do stava Javnog servisa po ovom pitanju ili Nikole Vukčevića, već su istom postavljana pitanja u vezi podnošenja ostavke, a ne i emitovanog priloga koji je bio tema ove emisije“.

U prigovoru se navodi odredba člana 5 stav 1 Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima da su „emiteri odgovorni za sve objavljene sadržaje, bez obzira na njihov izvor, kao i za profesionalne aktivnosti lica koja su zaposlena u njima.“

Na kraju, podnosilac prigovora predlaže da Agencija „izrekne kaznenu mjeru koja odgovara prirodi i težini učinjenog prekršaja, a posebno imajući u vidu da je emiter u više navrata u posljednjih šest mjeseci izrečeno upozorenje zbog kršenja programskih standarda vezanih za proizvodnju informativnog programa“.

Polazeći od navedenog prigovora, Agencija je pokrenula postupak za utvrđivanje da li je prigovor osnovan, odnosno da li je došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Zakona o medijima i Pravilnika o programskim standardima u elektronskim medijima (u daljem tekstu: Pravilnik).

Po tom osnovu, Sektor za monitoring Agencije izvršio je uvid u snimke emitovanih spornih programskih sadržaja i sačinio nalaz dana 25.10.2017. godine (akt broj 05-1394/1 od 25.10.2017.god.).

Saglasno nadležnostima ustanovljenim članom 138 Zakona o elektronskim medijima i članom 111 Zakona o upravnom postupku, a u cilju utvrđivanja činjenice da li je emitovanjem spornog sadržaja došlo do kršenja Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika i Odobrenja za emitovanje, Agencija je emiteru dostavila predmetni prigovor, sa nalazom Sektora za monitoring i zatražila da, u roku od sedam dana od dana prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akt broj 02-1394/2 od 25.10.2017.god.).

Dana 26.10.2017.g. emiter je dostavio Agenciji pisano izjašnjenje (akt zaveden pod br. 02-1394/3 od 26.10.2017.god.) u kojem se navodi da „... RTCG nigdje ne osporava tačnost onoga što je Pink M objavio“. U izjašnjenju se navodi da je „dana 11.10.2017. godine emitovan ... prilog u vezi sa Odlukom Agencije za spječavanje korupcije da su tri člana Savjeta RTCG-a prekršila Zakon o spječavanju korupcije te da su u konfliktu interesa“.

Emiter navodi da se „u prvom dijelu priloga ... jasno poziva na izvor informacije odnosno Odluku Agencije što je u skladu sa svim novinarskim pravilima i standardima“. Povodom dijela prigovora oko „navodima da Đurović i Vukčević plasiraju tezu da su žrtve nekakve političke hajke“, emiter kaže da su to

„više puta i sami izjavili“, te da su to „...činjenice i što ni jedan ni drugi nikada nisu ni demantovali“. U izjašnjenju se ukazuje da „navedeni dio vijesti, koja je predmet prigovora, u skladu je sa članom 4 Pravilnika o programskim standardima koji se odnosi na načelo tačnosti.“ On navode iz priloga obrazlaže time što kaže: „da im je na usluzi Javni servis, crnogorska javnost je mogla da svjedoči jer od dana donošenja Odluke skoro svakodnevno u dnevnicima RTCG-a javnost je svjedočila odbrani Đurovića i Vukčevića.“

Povodom dijela prigovora oko „navoda da je Vukčević suflirao novinarki TVCG-a kako da napravi prilog u vezi sa njegovim saslušanjem u Agenciji za sprječavanje korupcije“, emiter je istakao da „televizija kao i svaki drugi medij ima pravo da objavi svoja saznanja i da pritom štiti svoj izvor što je u skladu sa članom 21 Zakona o medijima.“ Pri tome, emiter navodi „radi preciznosti, tačnosti i korektnosti, da bi N. Vukčević trebalo da se sjeti da je u utorak 10.10. u sred TVCG pred mnogo ljudi zaposlenih 'suflirao tekst novinarki Rašović'“. Takođe, emiter je ukazao da „čelnici Javnog servisa nijesu iskoristili pravo na ispravku i odgovor iz člana 26 Zakona o medijima“.

Emiter je istakao i da je „u želji da se ispoštuje druga strana, Vukčević ... snimljen nakon njegovog izjašnjavanja pred ASK 10.10.2017 i njegova izjava je emitovana u prilogu 11.10.2017.“

Na kraju, podnosilac izjašnjenja ponavlja da „JP RTCG, nigdje ne osporava tačnost onoga što je Pink M objavio“ i predlaže da Agencija „odbije prigovor kao neosnovan“.

Na osnovu informacija i navoda sadržanih u prigovoru i izjašnjenju emitera, kao i uvida u snimak emitovanih sadržaja, Agencija konstatuje sljedeće:

1. Dana 11. oktobra 2017. godine, emiter je u informativnoj emisiji „Minut, dva“ u periodu od 14:01:02 do 14:03:22 sati (2 minuta 20 sekundi) emitovao prilog koji je predmet prigovora.

Novinarski tekst – (OFF): „Nakon što je Agencija za sprječavanje korupcije utvrdila da su članovi Savjeta Radio Televizije Crne Gore, Goran Đurović, Ivan Mitrović i Nikola Vukčević, kao i član Savjeta Agencije za elektronske medije Darko Ivanović, prekršili Zakon o sprječavanju korupcije, među prvima su reagovali Đurović i Vukčević. Đurović pokušava da, u dobro poznatom maniru obmana, zanemari činjenice, da je kao član Savjeta Radio Televizije Crne Gore u konfliktu interesa. Ivan Mitrović je podnio ostavku, a Đurović i Vukčević pokušavaju da plasiraju tezu da su žrtve političke hajke. Televizija Pink M je već izvijestila da je dio NVO sektora predvođen Darkom Ivanovićem - Skočkom, čelnikom Građanske alijanse, ustvari ukazao na Đurovićeve nelegalne radnje. Nikola Vukčević takođe, na njemu na usluzi Javnom servisu, objavio je u specijalno, prema njegovoj želji, dizajniranom prilogu na „Dnevnik“-u Javnog servisa da je navodna žrtva politički obojenih prijava. I to dva dana zaredom Vukčević koristi Televiziju Crne Gore da napada Agenciju za sprječavanje korupcije“.

Navedeni novinarski tekst pokriven je slikama (screenshot) tekstova sa različitih portala (nije vidljivo kojih): „Tri člana Savjeta RTCG u konfliktu interesa“, „ASK: Tri člana Savjeta RTCG prekršila zakon“, „ASK: Tri člana Savjeta RTCG krše Zakon o sprječavanju korupcije“, „Đurović: Proizvodim salatu, a ne TV program“, zatim dnevnih novina (nije vidljivo kojih) „Reagovanje Darka Ivanovića: Đurović stancovao NVO za izvrđavanje konkursa“, „Generalni sekretar GA Darko Ivanović: Postoje dokazi da je Goran Đurović pravio desetine NVO“, snimcima djelova informativnog programa „Dnevnik“ koji su u donjem desnom dijelu ekrana označeni kao materijal RTCG-a, snimcima sa sjednica Savjeta RTCG-a, kao i kadrovima zgrade Agencije za sprječavanje korupcije i Radio Televizije Crne Gore.

Novinarski tekst – (OFF): „Pink M saznaje da je novinarki i autorki pomenutog priloga, osim što je dao izjavu nakon izlaganja u Agenciji za sprječavanje korupcije, takođe i suflirao kako da isti tekst napiše za prilog „Dnevnik“-a Javnog servisa. Ne servisa Nikole Vukčevića, nego medija koji plaćaju svi građani. Tako čelici Javnog servisa koji su od Đurovića, Vukčevića i njima sličnih dobili fotelje, Andrijana Kadija, Vladan Mićunović, Aleksandar Mirković, Damir Ramović, nesebično čašćavaju minutima u „Dnevnik“-u Televizije Crne Gore Nikolu Vukičevića, ali ne i nadležne državne institucije. Naša ekipa sačekala je Vukčevića nakon njegovog izlaganja pred Agencijom za sprječavanje korupcije i pitala ga hoće li i on, kao Ivan Mitrović, podnijeti ostavku na mjesto člana Savjeta Radio Televizije Crne Gore, ili će čekati da ga nadležni smjene, jer se ogriješio o Zakor“.

Kao pokrivalice se koriste snimci djelova informativnog programa „Dnevnik“ koji su u donjem desnom dijelu ekrana označeni kao materijal RTCG-a, kao i neoznačeni snimci sa sjednica Savjeta RTCG-a na kojima su prikazana lica koja se spomenu u govornom dijelu priloga.

Slijedi video zapis odgovora Nikole Vukčevića.

Nikola Vukčević: „Vi vidite da ja smatram da, baveći se svojim poslom, nisam prekršio zakon. Dakle, to je elementarna stvar, ako neko drugi tako zaključuje ja ću poštovati zakon i onda ćemo vidjeti kuda to ide, ali moje, moj doživljaj moga posla je da je to nešto najljepše na svijetu“.

Novinarski tekst – (OFF): „Najljepše na svijetu ili ne, te Vukčevićovo mišljenje nije istinito, a o Zakon se ogriješio, kako je Agencija za sprječavanje korupcije utvrdila. Ivan Mitrović podnio je

ostavku kako se ne bi dalje sramotio, a da li će tako postupiti Nikola Vukčević i Goran Đurović očekuju cijenjeni građani da vide i čuju”.

Tokom navedenog dijela priloga prikazan je logo Agencije za sprječavanje korupcije, kao i snimci na kojima se vide lica koja se spominju u govornom dijelu priloga.

Prilog je 11.10.2017. godine emitovan u terminima od 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 sata u okviru informativne emisije „Minut, dva”.

2. Zakonom o elektronskim medijima, u članu 56 stav 4, propisano je da emitovanje radijskog ili televizijskog programa mora da ispunjava uslove da se događaji moraju vjerno prikazati, a različiti pristupi i mišljenja moraju biti primjereno zastupljeni, vijesti moraju istinito i korektno predočiti činjenice i događaje, moraju biti nepristrasne i profesionalno korektne, mišljenja i komentari moraju biti odvojeni i njihov izvor ili autor prepoznatljiv i mora se podsticati nepristrasnost, uz poštovanje razlika u mišljenjima o političkim ili privrednim pitanjima.
3. Članom 7 stav 1 alinej a) Pravilnika propisana je obaveza emitera koji proizvode (uređuju i emituju) informativni program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose slobodnom, istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i inostranstvu.
4. Članom 8 stav 1 Pravilnika je propisano da su u proizvodnji informativnih programa, elektronski mediji dužni da poštuju načela objektivnosti, nepristrasnosti, blagovremenosti, tačnosti, zabrane diskriminacije, slobode objavljivanja komentara i primjene pravila druge strane.
5. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo objektivnosti kao obaveza elektronskih medija da u informativnim programima svako stanovište predstave na objektivan način, bez uređivačkih intervencija i komentara kojima bi se favorizovala jedna strana, ili neistinito predstavio predmet informativnog sadržaja. Kada između elektronskog medija i pojedinaca i/ili organizacija postoji interesna povezanost, onda se ta povezanost u programu mora jasno naglasiti.
6. Članom 4 Pravilnika definisano je načelo nepristrasnosti kao obaveza elektronskih medija da činjenično izvještavanje jasno odvoje od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način njenog predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i sličnim sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla /zlonamjerno skraćivanje ili montiranje djelova sadržaja i sl./, odnosno manipulacije slikom, tonom i sadržajem koje iskrivljuju osnovni smisao saopštenog.
7. Članom 12 stav 3 Pravilnika propisano je da, kada se u programskim sadržajima iznose navodi o nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo koje osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pružiće se prilika da učestvuju u programu ili da komentarišu date navode.
8. Ne može se dovesti u pitanje pravo emitera da u, skladu sa načelom slobode objavljivanja komentara, u skladu sa svojom uređivačkom politikom, komentariše pojave, događaje i postupke pojedinaca, uz obavezu da komentare jasno odvoje od ostalih vijesti i informacija, posebno onih koji se odnose na istu temu pri čemu mora voditi računa o normama propisanim Zakonom o elektronskim medijima i Pravilnikom.
9. Prilog se može posmatrati kao komentar emitera povodom reakcija pojedinih članova Savjeta RTCG nakon donošenja odluka Agencije za sprječavanje korupcije u postupcima za utvrđivanje njihove odgovornosti zbog kršenja Zakona o sprječavanju korupcije, što se može smatrati pitanjem od interesa za javnost. Pored toga, emiter je u prilogu dao i niz navoda o mogućoj zloupotrebi položaja član(ova) Savjeta RTCG i vršenju neprimjerenog uticaja na novinare i rukovodstvo RTCG radi predstavljanja svojih stavova u programu TVCG1, odnosno programu nacionalnog javnog servisa, što takođe predstavlja pitanje od interesa za javnost. Zbog toga se može zaključiti da je dao doprinos blagovremenom, ali ne i nepristrasnom i cjelovitom informisanju javnosti.
10. Emitovanjem navoda da „*Đurović i Vukčević pokušavaju da plasiraju tezu da su žrtve političke hajke*“, kao i da „*dva dana zaredom Vukčević koristi Televiziju Crne Gore da napada Agenciju za sprječavanje korupcije*“, predstavlja iznošenje stavova emitera o javnim funkcionerima (članovima Savjeta RTCG), na koje on ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja i prava da komentariše pojave, događaje i postupke pojedinaca. Ipak, polazeći od njihove ozbiljnosti, ne može se naći opravdanje za iznošenje navoda da je „*Nikoli Vukčeviću ... na usluzi Javni servis*“, te da je on „*objavio ... u specijalno, prema njegovoj želji, dizajniranom prilogu na 'Dnevnik'-u Javnog servisa*“, a da se ne objavi stav RTCG (podnosioca prigovora) kao ni N.Vukčevića, na koje se prilog odnosi.
Činjenica da je emiter emitovao izjavu N.Vukčevića (nakon saslušanja u Agenciji za sprječavanje korupcije povodom postupka koji se vodi protiv njega pred ovim organom) ne može se smatrati da

mu je data prilika da iznese svoj stav povodom navoda koji ukazuju na njegovo navodno miješanje u rad novinara odnosno uređivanje programa RTCG.

Ovakvom uređivačkom intervencijom, emiter je omogućio da lično uvjerenje i mišljenje urednika i novinara diskriminatorno utiče na način predstavljanja teme priloga. Emiter svoje stanovište nije predstavio na objektivnan način, već je komentarima favorizovao jednu stranu i ne cjelovito predstavio predmet informativnog sadržaja. Time su prekršena načela objektivnosti i nepristrasnosti, kao i obaveza emitera da, kada se u programskim sadržajima iznose navodi o nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo koje osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pruži priliku da učestvuju u programu ili da komentarišu date navode (član 12 stav 3 Pravilnika).

11. Iznošenja stavova/komentara na koje posebno ukazuje podnosilac prigovora (*„čelici Javnog servisa koji su od Đurovića, Vukčevića i njima sličnih dobili fotelje, Andrijana Kadija, Vladan Mićunović, Aleksandar Mirković, Damir Ramović, nesebično čašćavaju minutima u 'Dnevnik'-u Televizije Crne Gore Nikolu Vukičevića“*), predstavlja mišljenje emitera na čije iznošenje ima pravo u okviru svoje slobode izražavanja. To se može reći i za komentare da *„...Đurović pokušava da u dobro poznatom maniru obmana zanemari činjenice“*, kao i da *„Đurović i Vukčević pokušavaju da plasiraju tezu da su žrtve političke hajke“*.

Pravo emitera da slobodno izrazi ovakve stavove prati pravo lica koja se pominju da na njega reaguju podnošenjem ispravke ili odgovora. Ukoliko strana na čiji račun su izrečene određene ocjene smatra da ti stavovi nijesu utemeljeni, na raspolaganju joj stoje razni mogućnosti da iznese svoje viđenje (saopštenje, reagovanje) ili zaštiti svoje interese putem podnošenja ispravke ili odgovora, koje je emiter dužan da objavi, u skladu sa Zakonom o medijima.

Na osnovu navedenog, a uvažavajući činjenicu da je saglasno tački 7.1 izdatog Odobrenja za emitovanje O-TV-K-14 od 21.07.2011. godine i članu 5 Pravilnika, emiter odgovoran za sve objavljene sadržaje, može se utvrditi da je emiter objavljivanjem spornog programskog sadržaja prekršio čl. 7 stav 1 alineja a), 8 st. 1 i 12 st. 3 Pravilnika, zbog kršenja načela nepristrasnosti, odnosno propuštanja da doprinosi cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti, kao i uskraćivanja prilike da učestvuju u programu ili da komentarišu navode osobe na čiji račun su izneseni navodi o nepodobnim djelima ili negativne konotacije.

Nakon sprovedenog postupka i uz uvažavanje svih relevantnih činjenica, direktor Agencije je, saglasno čl. 139, 140, 141, 143 i 144. Zakona o elektronskim medijima, donio odluku kojom se emiteru izriče upravno-nadzorna mjera upozorenja i nalaže da usaglasi emitovanje programskih sadržaja u okviru programa „TV Pink M“ sa standardima definisanim u Zakonu o elektronskim medijima, podzakonskim aktima Agencije i izdatom Odobrenju za emitovanje.

Emiteru je naloženo i da u skladu sa čl. 140 stav 3 Zakona o elektronskim medijima izrečenu mjeru upozorenja objavi u svom programu, u okviru informativnoj emisiji „Minut, dva“ u 14:00, 17:00, 19:00 i 22:00 časova.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

UPUTSTVO O PRAVNOM SREDSTVU

Protiv ovog rješenja mož se podnijeti žalba Savjetu Agencije za elektronske medije u roku od 15 dana od dana njegovog prijema.

Dostavljeno:

- Privredno društvo „Pink M Company“ d.o.o.
- Savjet „Radio i Televizija Crne Gore“, predsjednik
- „Radio i Televizija Crne Gore“ d.o.o., izvršni direktor
- Arhiva

DIREKTOR
Abaz Džafić

