
š

Crna Gora
SAVJET AGENCIJE ZA ELEKTRONSKE MEDIJE

Broj: 01 -  414/5 
Podgorica, 10.06.2019. godine

Na osnovu čl. 14 Zakona o elektronskim medijima ("SI.list CG", br. 46/10, 40/11, 53/11, 06/13,
55/16 i 92/17) i čl. 126 stav 3 i 4 Zakona o upravnom postupku ("SI. list Crne Gore", 56/14, 20/15, 40/16 i
37/17), rješavajući po žalbi privednog društva „Televizija Vijesti” d.o.o. iz Podgorice, koje zastupa advokat 
Saša Vujačić, advokatska kancelarija „Law office Vujačić", iz Podgorice, (zavedene kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 01-414/5 od 24.05.2019.g.), Savjet Agencije za elektronske medije, na sjednici 
održanoj 10.06.2019. godine, donio je

RJEŠENJE

1. Odbija se, kao neosnovana, žalba privrednog društva „Televizija Vijesti" d.o.o. iz Podgorice,
podnesena protiv Rješenja Agencije za elektronske medije br. 02-414/4 od 09.05.2019. godine.

2. Ovo rješenje će se objaviti na veb-sajtu Agencije za elektronske medije www.aemcq.org.

3. Protiv ovog rješenja može se pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Crne Gore.

4. Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

Obrazloženje

Rješenjem Agencije za elektronske medije br. 02-414/4 od 09.05.2019. godine, prihvaćen je 
prigovor gospodina Budimira Vukićevića iz Nikšića i privrednom društvu „Televizija Vijesti" d.o.o. iz 
Podgorice, emiteru televizijskog programa ,,TV Vijesti", izrečeno upozorenje, kao upravno-nadzorna mjera 
zbog kršenja čl. 55 st 1 Zakona o elektronskim medijima i čl. 7 tač. 1, 8 st. 1 i 2 i 12 stav 3 Pravilnika o 
programskim standardima u elektronskim medijima („Službeni list Crne Gore", br. 35/11, 7/16 i 8/19), 
povodom informativne emisije „Vijesti u pola 7", emitovane dana 10. marta 2019. godine u terminu od 
18:38:38 do 18:42:23 sati.

U ostavljenom roku, privredno društvo „Televizija Vijesti" d.o.o. je uložilo žalbu Savjetu Agencije za 
elektronske medije (u daljem tekstu: Savjet Agencije) protiv navedenog prvostepenog Rješenja Agencije za 
elektronske medije (zavedena kod Agencije za elektronske medije pod br. 01-414/5 od 24.05.2019.g.). 
Žalbom se ukazuje da je „prvostepena odluka nezakonita jer je  donijeta uz bitnu povredu odredaba 
postupka, pogrešno utvrđeno činjenično stanje i pogrešnu primjenu materijalnog prava". Žalbom se 
naglašava da je „dispozitiv osporene odluke nejasan, i  u suprotnosti sa dokazima, što predstavlja bitnu 
povredu odredaba postupka". Naime, kako se navodi u žalbi „ne stoji stav prvostepenog organa da su video 
prilogom novinarke Svetlane Đokić objavljenim od strane emitera Televizija Vijesti doo Podgorica, 
povrijeđene odredbe Zakona o elektronskim medijima, Pravilnika o programskim standardima u elektronskim 
medijima kao ni Zakona o zaštiti podataka o ličnost".

Žalbom se ističe da se „prilog odnosio na policijske službenike i njihovo ponašanje za vrijeme 
obavljanja policijske službć', pa samim tim, kao se navodi u žalbi „jasno je  da se emitovani prilog nije 
odnosio na njihov privatni život... i  kako se ne radi o maloljetnim licima evidentno je  da emitovanjem 
spornog priloga nije moglo doći do kršenja člana 55, stav 1 Zakona o elektronskim medijima". Ta kode 
žalbom se ukazuje „da je  novinar dužan da sebe stavlja uvijek u službu interesa i informisanja javnosti a 
informacija od javnog interesa svakako je  prijava građana na mogući slučaj policijske torture i izvještavanje
o tome".

Podnosilac žalbe naglašava „da prilikom emitovanja navedenog priloga ni na koji način nije ugrožena 
pretpostavka nevinosti policijskih službenika čija imena su pomenuta, ... jer se ni u jednom dijelu priloga ne 
sugeriše na krivicu jedne ili druge strane, već uvijek postupa sa dužnom novinarskom pažnjom". Nadalje, u 
istoj se ukazuje da „navodi prvostepenog organa da u prilogu stoji ’neproporcionalno više stavova jedne 
strane' ne znači automatski naklonjenost jednoj strani, već da je  ta strana imala više da kaže", kao i da je

i

http://www.aemcq.org


„poslije navoda jedne strane, uslijedio je  odgovor Unutrašnje kontrole policije da 'nije bilo nezakonitog 
postupanja policajaca' koji je  sam po sebi dosta kratak u odnosu na detaljno opisivanje događaja sa strane 
porodice Radović, ali je  dobijen od nadležnog organa i kao takav je prenijet javnosti, čime je  nedvosmislemo 
ispoštovan princip pretpostavke nevinosti, koju inače novinarka svojim komentarima nije ni dovodila u 
pitanje".

Povodom navoda u rješenju prvostepenog organa da novinarka nije kontaktirala policijske službenike 
lično, Upravu policije ili druge organe (npr. Foreznički centar) podnosilac žalbe ukazuje da „se stiče utisak da 
je novinarka prije objavljivanja priloga, koji je  objavljen isključivo kako bi izazvao polemiku u javnosti i uticao 
na nadležne organe da preispitaju sve iznijete stavove, i nelogičnosti, bila dužna da sama ispita sve činjenice 
utvrdi njihovu istinitost pa tek onda da objavi prilog, što je  apsurdno".

Podnosilac žalbe naglašava da je u predmetnom prilogu „novinarka postupila sa dužnom 
novinarskom pažnjom kada je  od Unutrašnje kontrole policije... pribavila izjašnjenje o predmetnom događaju 
i  isto izjašnjenje objavila u toku samog priloga", kao i da je „izostanak kontaktiranja policijskih službenika 
lično radi pribavljanja njihovih izjašnjenja, apsolutno se ne može cjeniti kao kršenje niti jedne odredbe 
zakona, kod činjenice da policijski službenici obavljaju javna ovlaščenja u službi zaštite građana u okviru 
Ministarstva unutrašnjih poslova".

U žalbi se navodi da „prvostepeni organ vrlo ciljano izvlači iz konteksta određene djelove objavljenog 
priloga, kako bi utvrdio nepravilnosti u radu emitera, što je  neprihvatljivo i suprotno zakonu, jer isti svoju 
odluku mora zasnovati na pravilno utvrđenom činjeničnom stanju, a ne na djelovima rečenica, koje su 
izvučene iz konteksta i koje se bez sagledavanja cjelokupnog video priloga ne mogu pravilno ocjenitP'. 
Takođe, u obrazloženju se navodi da nije došlo do prekršaja cjelovitog i nepristrasnom informisanju javnosti.

Podnosilac žalbe zaključuje da je predmetni prilog „objavljen u cilju informisanja javnosti o događaju 
koji je od javnog značaja, u kome su prenijeti suprostavljeni stavovi, pri čemu se emiteru niti novinaru ne 
može uskaratiti pravo na iznošenje zapažanja i komentara a ne 'stavova' kako to pogrešno cijeni prvostepeni 
organ kada tvrdi da novinarka iznosi svoj stav kada navodi da 'iako se po slikama vidi da su policajci p ili 
alkohol, uradjeni alko test bio je negativan...' pa čak i da ista 'manipuliše dokazima', što je  apsolutno 
netačno". Naime, žalbom se ukazuje da je „nesporno pravo novinara da objavljuje zapažanja i da 
komentariše događaje... koje se ne može poistovjetiti sa 'stavovima' koji bi se ogledali eventualno u 
određenim tvrdnjama a ne zapažanjima kao što je ovdje slučaj, što prvostepeni organ ne razlikuje, usled 
čega izvlači potpuno pogrešan zaključak".

Povodom navoda u rješenju prvostepenog organa da je emiter emitovanjem snimka sa nadzornih 
kamera na sugestivan i tendenciozan način predstavio izjavu brata osumnjičenog, te da je objavljivanjem tog 
snimka svjesno prihvatio rizik od senzacionalizma, ponosilac žalbe ističe da su isti „suprotni svim novinarskim 
načelima i slobodi izražavanja, kod činjenice da se emitovani snimak ticao pitanja od javnog interesa, i da 
pravo emitera na njegovo objavljivanje ni na koji način ne može biti uskraćeno jer bi se na taj način direktno 
povrijedilo pravo na slobodu izražavanja". Nadalje, u žalbi se konstatuje „snimak objavljen iz razloga što se 
izjava brata osumnjičenog temelji na tom snimku, a javnosti je objavom samog snimka ostavljeno da sama 
izvede zaključak s obzirom na loš kvaiitet snimka iz kog razloga je  isti i više puta emitovan, kako se gledaoci 
ne bi doveli u zabludu". Takođe, podnosilac žalbe ukazuje da je Evropski sud za ljudska prava u slučaju 
Radio Twist protiv Slovačke, predstavka br. 62202/00 „zauzet stav da činjenica da su snimci napravljeni i 
dobijeni nezakonito u slučaju kada se isti tiču javnog interesa ne može da Uši novinare koji su ga emitovali 
zaštite njihovog prava na slobodu izražavanja", pa samim tim podnosilac žalbe zaključuje da se „objavljeni 
snimak nesporno odnosio na događaj koji je  od javnog interesa, a objavljenje u cilju davanja javnosti 
mogućnosti da sama izvede zaključke o spornom događaju, to se objavljivanje takvog snimka ne može niti 
osporavati niti cjeniti kao 'senzacionalizam' kako to pogrešno cijeni prvostepeni organ".

Žalbom se ukazuje „da ne stoje navodi prvostepenog organa da se objavljivanjem Zapisnika o 
izvršenoj kontroli prisustva alkohola u organizmu krši pravo na privatnost, imajući u vidu da se radi javnoj 
ispravi koja nije označena stepenom tajnosti, a njihovo objavljivanje je  u konkretnom slučaju bilo 
opravdano" kao i da je „jedini cilj objavljivanja Zapisnika objelodanjivanje informacije o izvršenom 
aikotestiranju policijskih službenika u javnosti a ne ličnih podataka, kako bi se kao i u slučaju snimka, 
javnosti predočilo na čemu brat osumničenog temelji svoju izjavu koju je  emiter prenio, što prvostepeni 
organ nije želio cijeniti niti razmatrati prilikom odlučivanja". Takođe, u žalbi se navodi da „čak i ukoliko bi se 
cijenilo da objavljivanje Zapisnika o izvršenoj kontroli prisustva alkohola u organizmu predstavlja

2



narušavanje privatnost... objavljivanje istih se može opravdati upravo dokazivim javnim interesom, koji se 
ogleda u pravu javnosti da bude upoznata sa svim okolnostima predmetnog događaja ".

Podnosilac žalbe posebno ističe da ,,podnosilac prigovora niti iica na koja se prigovor odnosi nisu 
koristili prava na odgovor i ispravku". Takođe, se u žalbi navodi da je u prilogu „sve iznijeto na profesionalan 
način i ne vrijeđajući ničije dostojanstvo i poštujući privatnost, kao i saglasno Kodesu novinara, pa je samim 
tim kako se zaključuje „prigovor u ovoj pravnoj stvari neosnovan, dok je odluka prvostepenog organa u 
cjelosti nezakonita".

Na kraju, podnosilac žalbe predlaže da Savjet Agencije „napadnuto rješenje... ukine i predmet vrati 
na ponovni postupak i odlučivanje".

Na sjednici održanoj 10.06.2019. godine, Savjet Agencije je razmotrio predmetnu žalbu i tom 
prilikom ostvario uvid u sljedeće spise predmeta:

Prigovor privednog gospodina Budimira Vukićevića iz Nikšića (zaveden kod Agencije za elektronske 
medije pod br. 02-414 od 18.03.2019. godine);

Zahtjev za izjašnjenje privrednog društva „Televizija Vijesti" d.o.o. povodom navoda iz prigovora 
(akti broj 02-414/2 od 25.03.2019. godine);

Izjašnjenje privrednog društva „Televizija Vijesti" d.o.o. na prigovor (zavedeno kod Agencije za 
elektronske medije pod br. 02-414/3 od 01.04.2019. godine);

Rješenje direktora Agencije za elektronske medije po prigovoru (akt br. 02-414/4 od 09.05.2019. 
godine);

- Žalbu privrednog društva „Televizija Vijesti" d.o.o. na Rješenje direktora Agencije za elektronske 
medije (zavedena pod br. 01-414/5 od 24.05.2019.god.).

Razmatrajući osnovanost žalbenih navoda, a na osnovu informacija i navoda sadržanih u spisima 
predmeta, Savjet Agencije je konstatovao sljedeće:

1) Emiter je, dana 10. marta 2019. godine, u informativnoj emisiji „Vijesti u pola 7" u terminu od 
18:38:38 do 18:42:23 sati (3 minuta 45 sekundi) emitovao prilog, sljedeće sadržine (transkript):

Najava: „Porodica Novljanina Marka Radovića koji je  uhapšen prije tri mjeseca pod sumnjom da je  
pokušao da ubije dva policajca tvrdi da to nije tačno, već da su policajci njega teško povrijedili. Zbog 
toga su nam dostavili i snimak spornog događaja, tražeći da se utvrdi puna istina. S druge strane, iz 
Unutrašnje kontrole policije tvrde da nije bilo nezakonitog postupanja policajaca. Priča Svetlane 
Đokić."

Novinarski tekst -  (OFF): „Dok u spuškom pritvori čeka da Više tužilaštvo odluči da li će protiv 
njega podići optužnicu, porodica dvadesetpetogodišnjeg Novljanina Marka Radovića tvrdi da on 
osmog decembra prošle godine nije pokušao da ubije službenike hercegnovske policije Aleksandra 
Vukićevića i Sendina Ljuću. Radovićev brat Božidar kategoričan je  da su te noći upravo policajci 
Marka teško povrijedili. Da dokaže da nisu tačni iskazi policajaca da su te noći samo jednom, kako 
su rekli, 'počistili' Radovića, koji ih je  navodno prethodno opsovao i vadio pištolj na njih, brat 
osumjičenog pribavio je  snimak čitavog događaja. Iako lošijeg kvaliteta, na njemu se jasno vidi da je  
'čišćenje'od strane, kako kaže Radović, Vukićevića trajalo nekoliko minuta, dok mu brata nije ostavio 
krvavog da leži na pločniku. Sve je, tvrdi, počelo nakon što je  njegov brat sa drugom Stavkom 
Vidakovićem krenuo do objekta brze hrane. Pri silasku, tvrdi, Marko je  sreo policajce, i tom prilikom, 

jednog od njih u prolazu zakačio ramenom."

U nastavku je emitovana video izjava g. Božidara Radovića, brata osumnjičenog.

Božidar Radović: „...1 tu je  njemu Vukićević rekao: 'Što je, mali klošaru, šta se guraš, šta oćeš?' 
Marko je, ništa, reko samo: 'Lakše malo, nikakav problem nije'." Ljuća i Vukićević su se vratili prema 
njemu, i u tom momentu, kreću obojica da ga udaraju, što potvrđuje snimak. U tom momentu, dok 
su oni njega udarali, ispaljuje se metak iz pištolja, iz ruka Vukićevića. Vukićević, zatim, 'divlja'po fast 
food-u, tjera goste i govori im: 'Dolazi milicija, nemoj da je ko reko nešto da je  vidio. Niko ništa nije 
vidio'"

Kao pokrivalice za prethodno opisani dio priloga korišćen je snimak sa nadzornih kamera na kojem je 
u donjem lijevom uglu naznačeno: CAM 3, u gornjem lijevom uglu naznačeno: Apowersaft -  Video

3



Converter i u gornjem desnom uglu naznačeno: datum/vrijeme. U 18:40:12 minutu emitovanog 
programskog sadržaja na ekranu se pojavljuje crveni krug, u okviru kojeg se nazire fizički obračun 
nekoliko osoba. U 18:40:30 minutu na dostavljenom snimku se primjećuje kratki svjetlosni bljesak, 
kao i snimak sa nadzornih kamera u trenutku kada na lice mjesta dolazi policija (prim.aut.l. 
emitovani snimak nadzorne kamere je veoma lošeg kvaliteta i ne mogu se dati preciznije informacije 
u vezi sa emitovanim sadržajem). Takođe je korišćen i snimak spoljašnjeg dijela Zavoda za izvršenje 
krivičnih sankcija.

Novinarski tekst -  (OFF): „Sa prikupljanjem dokaza porodica se tu nije zaustavila. Pribavili su 
fotografije službenika policije iz lokala u kojem su prethodno bili, a u kojem se nalazio i  osumnjičeni. 
Iako se po slikama vidi da su policajci p ili alkohol, urađeni alko-test bio je  negativan. Ni tu nije kraj. 
Na istim slikama jasno se vidi da je Vukićević, pomenute noći, sat prije incidenta nosio bijelu jaknu, 
ali je  Forenzičkom centru dostavljena odjeća druge boje, koja je, navodno, uzeta od njega, i na kojoj 
nije utvrđeno prisustvo, barutnih čestica. Interesantno je  i da barutne čestice ni jesu pronađene ni na 
garderobi koja je od užeta od osumnjičenog. Porodica tvrdi da ima svjedoke koji su vidjeli šta se 
zaista te noći dogodilo, ali da, vjerovatno, iz straha ne žele o tome da govore. Objašnjavaju i zašto 
je  Marko te noći išao naoružan."

U nastavku je emitovana video izjava brata osumnjičenog g. Božidara Radovića.

Božidar Radović: „...Gospodin Dragoljub Pejaković mu je  rekao da mu je  ugrožena bezbjednost, 
tipa, radi lokala, što drži lokal na autobuskoj stanici, da mu je  ugrožena bezbjednost radi toga, što 
drži lokal sa sestrom Zorana Mrva ljevica."

Novinarski tekst -  (OFF): „Radović traži samo da se utvrdi prava istina, pa se advokat njegovog 
brata obratio Unutrašnjoj kontroli policije, tražeći da ispitaju ovaj slučaj. Odgovor iz Unutrašnje 
kontrole dobila je i naša televizija, a u njemu se kaže, da nakon uvida, u krivičnu prijavu protiv 
Radovića nijesu konstatovane činjenice i okolnosti koje bi ukazivale na neprofesionalno Hi nezakonito 
postupanje policijskih službenika.

Kao pokrivalice za navedeni dio teksta korišćene su fotografije koje je dostavio brat osumnjičenog g. 
Božidar Radović, na kojima se vidi više osoba, bez vremenskog i prostornog određenja, kadrovi na 
kojima su prikazani Zapisnici o izvršenoj kontroli prisustva alkohola u organizmu za osobe Lj. S. i 
V.A., kao i Nalaz i Mišljenje Forenzičkog centra u vezi sa utvrđivanjem postojanja, odnosno 
nepostojanja, barutnih čestica na garderobi M.R., A.V. i S.Lj. Takođe su emitovani i snimci 
spoljašnjeg dijela Ministarstva unutrašnjih poslova Crne Gore.

2) Dana 18. marta 2019. godine, Agenciji je dostavljen prigovor gospodina Budimira Vukićevića iz 
Nikšića, na rad privrednog društva „Televizija Vijesti" d.o.o. Podgorica (u daljem tekstu: emiter), 
emitera televizijskog programa „Televizija Vijesti" (zaveden kod Agencije pod br. 02-414 od 
18.03.2019.g.).

Predmetni prigovor se odnosio na prilog emitovan u informativnim emisijama „Vijesti u pola / ' dana 
10. marta 2019. godine u terminu od 18:30 sati.

Na početku, podnosilac prigovora istakao je da se „obraća povodom priloga na televiziji „Vijesti" 
dana 10.03.2019.god. od 18 časova i 30 minuta koji je pušten u sklopu dnevnika pod naslovom 
Radovićeva porodica: Marko nije pokušao da ubije policajce, oni su njega teško povrijedili'. 
Podnosilac prigovora je ukazao da je novinarka u predmetnom prilogu „sebi dala za pravo da objavi 
niz neprovjerenih neistina i to na krajnje neprimjeran način", naglašavajući sljedeće:

- „objavila je  puna imena i prezimena dvojice policajaca a da zato nije pokušala da ih 
kontaktira i uzme izjavu od njih", kao i da je „novinarka slučajno napisala NN službenici 
policije i  onda tražila izjavu od Uprave policije to bi bilo u redu, ali kad je  pomenula puna 
imena i prezimena, bila je  dužna da zatraži i  od njih izjavu radi objektivnog izvještavanja, što 
ovdje nije bio slučaj, a ni želja";

- „objavila je  izmontirani snimak sa mjesta događaja što se lako može zaključiti po vremenu 
koje teče u desnom gornjem uglu, i  to sa 04:44:48 vrijeme se naglo mijenja na 04:44:22", 
što kako navodi, „potvrđuje njegove (podnosioca prigovora) tvrdnje da se radi o 
zlonamjernom i smišljenom deziformisanju građana Crne Gore";

4



- „zatim je objavila slike iz lokala čime je  na najgrublji način prekršila Zakon o zaštiti ličnih 
podataka";

- „...objavila je  i službeni dokument gdje se jasno vide svi lični podaci ove dvojice službenika i 
to: ime i prezime, jedinstveni matični broj i  adresa stanovanja, čime je  svjesno, 
neprofesionalno i bahato prekršila Zakon o zaštiti ličnih podataka";

- „izrekla je tvrdnju da je A. nosio bijelu jaknu, a da je  drugu predao Forenzičkom centru". 
Međutim, podnosilac prigovora ukazuje da „je na snimku kamera za noćno snimanje (sa IC 
farom) tamnija boja prikazuje kao svjetlija" i da se na ovaj način „drastično dezinformiše 
javnost";

- „na elektronskom portalu 'Vijesti' ove dezinformacije pregledalo 16.000 ljudi".

Podnosilac prigovora je ukazao da je „kao otac jednog od policajaca stupio u kontakt sa novinarkom 
gdom Svetlanom Đokić 12.03.2019.g.... i  u razgovoru... ukazao na ... greške koje je  ona napravila 
kao novinarka, sa dugogodišnjim iskustvom", kao i da je „sve vrijeme čekao da ii će ista (novinarka) 
po pitanju tog priloga da objavi, promjeni Hi ga povuče sa sredstava javnog informisanja i svih 
elektronskih medija", međutim, kao se navodi, „to se nije dogodilo".

Imajući u vidu navedeno podnosilac prigovora je zaključio „da je  cilj ove novinarke bio da obmane 
javnost, da izvrši pritisak na tužilaštvo i sudstvo a u istom momentu da ovoj dvojici službenika 
policije nacrta metu".

Na kraju podnosilac prigovora je naveo da se radi o „jednostranom, neprofesionalnom i bahatom 
primjeru novinarstva, koji je  imao za cilj samo dezinformisanje javnosti, pritisak na državne 
institucije i svjesni uticaj na bezbjednost ovih mladih ljudi".

3) Agencija je emiteru dostavila predmetni prigovor i zatražila da, u roku od sedam dana od dana 
prijema zahtjeva, dostavi pisano izjašnjenje na date navode (akti broj 02-414/2 od 25.03.2019.god.).

4) U pisanom izjašnjenju na podneseni prigovor (akt zaveden pod br. 02-414/3 od 01.04.2019.god.) 
emiter je naveo da je „sporni programski sadržaj pripremila novinarka Svetiana Đokić", kao i da u 
prilogu dostavlja „njeno pisano izjašnjenje, kojim u cjelosti osporava navode iz prigovora". Emiter je 
istakao da je u „potpunosti sag/asan sa izjašnjenjem novinarke Đokić, pri čemu posebno ukazuje da 
podnosilac prigovora nije tražio i iskoristio pravo na ispravku ili odgovor na objavljeni sadržaj". 
Takođe, emiter je ukazao da je novinarka „postupala u skladu sa dužnom novinarskom pažnjom 
prilikom pripremanja predmetnog sadržaja, da nije bilo mjesta neobjavljivanju Identiteta policijskih 
službenika, da je  od nadležnog organa tj. Uprave policije pribavljena informacija povodom spornog 
događaja koja je  takođe objavljena, i da u konkretnom slučaju nije došlo do kršenja Zakona o zaštiti 
ličnih podataka, jer informacije o policijskim službenicima koji se pominju u predmetnom sadržaju 
niti jednim aktom nisu označene kao tajne". Na kraju emiter zaključuje da „smatra da Televizija 
Vijesti doo objavljivanjem predmetnog sadržaja nije prekršila niti jednu odredbu zakona".

U izjašnjenju novinarka Svetiana Đokić je navela sljedeće:

„objavljivanjem identiteta policijskih službenika ...nije bilo kršenja bilo kog zakona niti 
profesionalnih pravila a ovo iz razloga što je zakonskim odredbama ali i Kodeksom novinara 
Crne Gore jasno predviđeno čiji identitet treba štititi", ukazujući da „spomenuta lica ne 
spadaju u 'osjetljive kategorije’ niti je  riječ o slučaju koji nosi oznaku tajno, to nije bilo 
razloga da njihova imena ne budu objelodanjena ako je  to u javnom interesu". Novinarka je 
istakla „da je  Savjet Evrope u više navrata ukazao državi Crnoj Gori neprihvatljivu praksu 
prikrivanja identiteta policijskih službenika, te kako su podaci policijskih službenika i javno 
dostupni svakom građaninu u čijem interesu policija i  treba da postupa, to su ovakvi 
prigovori apsolutno neosnovani". Takođe smatra „da je  ovdje postojao javni interes jer se 
radi o prijavi građanina na mogući slučaj policijske torture i da objavljivanjem predmetnih 
informacija nije prekršen niti Kodeks novinara Crne Gore niti bilo koji drugi propis".

- povodom navoda u prigovoru da je bila „dužna da zatraži izjavu od policijskih siužbenikđ' 
ukazuje da je „dopis sa pitanjima vezanim za konkretan slučaj upućen Ministarstvu 
unutrašnjih poslova i Unutrašnjoj kontroli policije o čemu posjeduje i pisani trag u vidu 
poslatog e-maiia i odgovora na istr. Ona je ukazala da „nije prekršeno načelo objektivnosti i 
nepristrasnosti jer je  pitala nadležni organ, u ovom slučaju Unutrašnju kontrolu, da II je

5



...došlo do neprofesionalnog i nezakonitog postupanja policijskih službenika i dobila odgovor 
da nijć\ kao i da je ,,u najavi priloga poštovan princip balansa jer je  nakon navoda porodice 
Radović da su dva policajca teško povrijedila Marka Radovića navedeno da 'iz Unutrašnje 
kontrole tvrde da nije bilo nezakonitog postupanja policajaca".

- povodom navoda u prigovoru oko dijela priloga „gdje je  emitovan video snimak s mjesta 
događaja ...('lako može zaključiti po vremenu koje teče u desnom gornjem uglu i to sa 
04:44:48 vrijeme se naglo mijenja na 04:44:22')\ da „u televizijskim prilozima, da bi se 
neke stvari istakle, nijednim zakonskim propisom niti Kodeksom novinara nije zabranjeno da 
se jedan kadar ponavlja i po nekoliko puta što je bio i ovdje slučaj, ako je  to u cilju 
objektivnijeg rasvjetljavanja nekog događaji, kao i da je „do ponavljanja moralo doći i zbog 
toga što se radi o snimku lošeg kvaliteta a što je takođe vrlo jasno naznačeno u prilogu 
upravo da ne bi bilo manipulacija".

-  „objavljivanje slika iz lokala ne smatra kršenje Zakona o zaštiti ličnih podataka već u 
konkretnom slučaju mogu predstavljati jedan od dokaza o ponašanju službenika Uprave 
policije prije kritičnog događaja" ukazujući da se „na slikama vidi da je  na njihovom stolu 
aklohol dok je  kasniji alkotest bio negativan što takođe može da ukaže na ukupno 
postupanje policije u ovom slučaju".

-  „... jasno se vidi da nisu objavljeni matični brojevi već datumi rođenja, tako da tu nema 
kršenja Zakona o zaštiti ličnih podataka", kao i da „dokumenti predstavljaju u stvari 
izvještaje o alkotestlranju policijskih službenika a čiji rezultati su... podjednako sporni kao 
čitava prijava gospodina Vukićevića".

-  povodom navoda podnosioca prigovora da „je izrekla lažnu tvrdnju da je  'A. nosio bijelu 
jaknu a da je  drugu predao Forenzičkom centru', ukazala je  da će isto biti „predmet 
dokazivanja i tokom sudskog postupka". Takođe, novinarka je ukazala da „nije obavezna da 
zna princip rada video-nadzora u lokalima".

Novinarka je u izjašnjenju istakla da je podnosilac prigovora stupio u kontakt sa njom 12.03.2019.g. 
kao i da je „ponudila gospodinu Vukićeviću da demantuje tvrdnje odnosno da iskoristi pravo na 
ispravku ili odgovor" i da mu je saopštila „da u prilogu nema stava novinara već da je  to priča koju je  
ispričao gospodin Božidar Radović".

Na kraju izjašnjenja, novinarka je navela da u predmetnom prilogu „nije prekršen nijedan član 
Zakona o elektronskim medijima, niti Pravilnika o programskim standardima u elektronskim 
medijima, kao ni Zakona o zaštiti ličnih podataka", jer, kako se navodi „u prilogu su poštovana 
pravila objektivnosti i nepristrasnosti (slučaj je  sagledan sa svih aspekata pa i onih koji odgovaraju 
podnosiocu prijave a odnose se na to daje uhapšeni mladić Marko Radović nosio pištolj tokom 
spornog događaja), pravičnosti i  izbaiansiranosti (Unutrašnja kontrola policije nije konstatovala 
nezakonito postupanje policijskih službenika...), a objavljeni su i suprotstavljeni stavovi odnosno 
različita mišljenja (porodice Radović i  Unutrašnje kontrole policije). Ona je zaključila da kada je u 
pitanju „moguće ugrožavanja privatnosti, ovdje se radi o slučaju koji se desio na javnom mjestu, o 
kom su već izvještavali i  drugi mediji i, s obzirom, da postoje kontradiktorne tvrdnje policije i 
osumnjičenog Radovića, smatrali su da je  nedvosmisleni javni interes da se ovim bave jer se radi ili o 
ozbiljnom krivičnom djelu (pokušaj ubistva policajaca) ili o slučaju prekoračenja službene dužnosti 
odnosno policijske torture", kao i da su „sve tvrdnje u prilogu potkrijepljene zvaničnim dokumentima 
policije i video snimcima i fotografijama prije i tokom spornog događaja".

5) Članom 55 st. 1 Zakona propisano je da je emiter dužan da poštuje privatnost i dostojanstvo 
građana i štiti integritet maloljetnih lica.

6) Članom 4 stav 1 alineja j) Pravilnika definisano je načelo nepristrasnosti kao obaveza elektronskih 
medija da činjenično izvještavanje jasno odvoji od stava, mišljenja ili komentara, pri čemu lično 
uvjerenje i mišljenje urednika i novinara ne smiju da diskriminatorno utiču na izbor teme i način 
njenog predstavljanja. Primjena ovog načela isključuje manipulisanje izjavama, saopštenjima i 
sličnim sadržajima s ciljem promjene njihovog osnovnog smisla (zlonamjerno skraćivanje ili 
montiranje djelova sadržaja i si.), odnosno manipulacije slikom, tonom i sadržajem koje iskrivljuju 
osnovni smisao saopštenog.

6



7) Članom 7 stav 1 alineja a) Pravilnika propisana je obaveza emitera koji proizvode (uređuju i emituju) 
informativni program da to rade profesionalno i odgovorno i na taj način da doprinose slobodnom, 
istinitom, cjelovitom, nepristrasnom i blagovremenom informisanju javnosti o događajima u zemlji i 
inostranstvu.

8) Članom 8 stav 1 Pravilnika propisana je obaveza elektronskih medija da, u proizvodnji informativnih 
programa, poštuju načela objektivnosti, nepristrasnosti, blagovremenosti, tačnosti, zabrane 
diskriminacije, slobode objavljivanja komentara i primjene pravila druge strane.

9) Članom 12 u stavu 2 Pravilnika propisano je da svako narušavanje privatnosti mora biti opravdano 
dokazivim javnim interesom, a naročito kada se radi o maloljetnicima i osobama koje ne obavljaju 
javne funkcije i nijesu eksponirane u javnosti.

Istim članom u stavu 3 Pravilnika propisano je da kada se u programskim sadržajima iznose navodi o 
nepodobnim djelima ili nekompetentnosti ili ako sadrže negativne konotacije na račun bilo koje 
osobe ili organizacije, osobama čije se ime spominje pružiće se prilika da učestvuju u programu ili da 
komentarišu date navode.

10) U cilju utvrđivanja osnovanosti žalbenog navoda da je izreka nejasna i u suprotnosti sa dokazima 
Savjet Agencije je ostvario uvid u predmetno rješenje i konstatovao da su dispozitiv i njegovo 
obrazloženje međusobno saglasni u mjeri da se logično, jasno i pouzdano može ocjenjivati zakonitost 
rješenja, jer je dato obrazloženje u cjelosti upodobljeno sa sadržinom dispozitiva. Saglasno 
navedenom, Savjet Agencije je odbacio kao neosnovan navod žalbe i konstatovao da je prvostepeni 
organ postupio saglasno članu 22 stav 3 Zakona o upravnom postupku i da dispozitiv rješenja sadrži 
sažetu i jasnu odluku o upravnoj stvari.

11) Prvostepeni organ pravilno ukazuje da se ne može dovesti u pitanje pravo emitera da u skladu sa 
svojom uređivačkom politikom, traži, pribavlja, objavljuje i prenosi informacije od interesa za javnost 
tj. informacije za koje postoji opravdani interes javnosti da zna. Postojanje sumnje da li je u slučaju, 
koji se desio decembra 2018.g., došlo do pokušaja ubistva dva policajca ili „nezakonitog postupanja 
policajaca", predstavlja pitanje od javnog interesa. Nadalje, iako postoji javni interes da se pribave i 
objave informacije o mogućem slučaju policijske torture i „ukaže na ukupno postupanje policije u 
ovom slučaju", ne može se zanemariti obaveza poštovanja pretpostavke nevinosti do donošenja 
pravosnažne odluke suda i interesa stranaka u postupku koji je u toku.

12) Prvostepeni organ pravilno zaključuje da dok se emituje video izjave brata osumnjičenog, u kojoj 
govori o samom događaju, kao pokrivalica se koristi snimak sa nadzorne kamere u kojem se nazire 
fizički obračun nekoliko osoba, pa je samim tim, emitovanjem snimka koji je veoma lošeg kvaliteta, 
emiter na sugestivan i tendenciozan način predstavio izjavu brata osumnjičenog posebno imajući u 
vidu da se stiče utisak da se radi o utvrđenom činjeničnom stanju („potvrđuje snimak").

Emitovanje predmetnog snimka se ne može smatrati opravdanim kako bi se javnosti omogućilo da 
„izvede zaključak o spornom događaju", niti je ponavljanjem istog dat doprinos identifikaciji lica 
odnosno sagledavanju toka spornog događaja.

13) Emitovanjem predmetnog snimka javnosti nije ponuđena nova, nedvosmislena i pouzdana 
informacija. Dakle, bez dovoljne novinarske pažnje, prioritet je dat objavljivanju snimka lošeg 
kvaliteta uz navode kojima se ukazuje na neprimjereno ponašanje koje se, navodno, potvrđuje 
upravo tim snimkom. Imajući u vidu navedeno, emiter je svjesno prihvatio rizik od senzacionalizma, 
kako pravilno zaključuje prvostepšeni organ.

Savjet Agencije smatra da je prvostepeno rješenje donešeno u skladu sa principima Evropskog suda 
za ljudska prava, na koju se poziva i emiter u žalbi. Naime, prvostepeni organ nije osporio 
emitovanje predmetnog snimka, međutim nesporno je da se iz istog ne može „izvesti zakjučak o 
spornom događaju".

14) Ispravan je zaključak prvostepenog organa da prilog sadrži neproporcionalno više prostora za 
predstavljanje stavova samo jedne strane tj. porodice optuženog ili tumačenja/zaključaka novinarke, 
dok nije data šansa prozvanim policajcima i Upravi policije ili drugim organima (npr. Forenzički 
centar) da se izjasne o negativnim konotacijama na njihov račun (prekoračenje nužne odbrane, 
odnosno prekomjerna primjena sile, prikrivanje ili zanemarivanje dokaza).

7



Imajući u vidu da se u prilogu iznose navodi o nepodobnim djelima i koji sadrže negativne konotacije 
na račun određenih lica {„... nisu tačni iskazi policajaca da su te noći samo jednom, kako su rekli, 
'počistili' Radovića... 'čišćenje' od strane, kako kaže R. (brat uhapšenog, prim.autj, V.-a trajalo 
nekoliko minuta, dok mu brata nije ostavio krvavog da leži na pločniku", Lj. i  V su se vratili 
prema njemu, i u tom momentu, kreću obojica da ga udaraju", „...po slikama se vidi da su policajci 
pili alkohol", „... jasno se vidi da je  V., pomenute noći, sat prije incidenta nosio bijelu jaknu, ali je  
Forenzičkom centru dostavljena odjeća druge boje, koja je, navodno, uzeta od njega, i na kojoj nije 
utvrđeno prisustvo barutnih čestica"), emiter je imao obavezu da osobama, čija se imena spominju, 
pruži priliku da učestvuju u programu ili da komentarišu date navode (član 12 stav 3 Pravilnika).

Odsustvo toga se ne može opravdati time da je „jedna strana imala više da kaže", imajući u vidu da 
emiter „drugoj strani", licima koja se direktno spominju (službenicima policije) ili indirektno prozivaju 
(Uprava policije), nije pužio priliku da učestvuju u programu ili da komentarišu date navode u vezi sa 
predmetnim snimcima i fotografijama.

U izjašnjenju emitera se kaže da je emiter uputio „dopis sa pitanjima vezanim za konkretan slučaj... 
Ministarstvu unutrašnjih poslova i Unutrašnjoj kontroli policije... u vidu poslatog e-maila". Na samom 
kraju priloga se kaže da porodica osumnjičenog traži samo da se utvrdi prava istina, pa se 
(njegov) advokat... obratio Unutrašnjoj kontroli policije, tražeći da ispitaju ovaj slučaj. Odgovor iz 
Unutrašnje kontrole dobila je  i  naša televizija, a u njemu se kaže, da nakon uvida, u krivičnu prijavu 
protiv Radovića nijesu konstatovane činjenice i okolnosti koje bi ukazivale na neprofesionalno iii 
nezakonito postupanje policijskih službenika".

Iz ovoga se ne može zaključiti da li je to odgovor Unutrašnje kontrole policije koji je dobio advokat 
osumnjičenog povodom „prijave protiv Radovića" i koji je dostavio novinarki na uvid ili je to odgovor 
koji je dobila novinarka povodom „pitanja vezanih za konkretan slučaj".

Kao pokrivalice za ovaj dio teksta korišćene su fotografije koje je dostavio brat osumnjičenog, 
kadrovi na kojima su prikazani Zapisnici o izvršenoj kontroli prisustva alkohola u organizmu za osobe 
Lj. S. i V.A., kao i Nalaz i Mišljenje Forenzičkog centra u vezi sa utvrđivanjem postojanja, odnosno 
nepostojanja, barutnih čestica na garderobi M.R., A.V. i S.Lj.

Iako je, kako se navodi u žalbi, prilog emitovan u namjeri da se „izazove polemika u javnosti", stiče 
se utisak da se njime prvenstveno dovodi u pitanje pomenuti odgovor Unutrašnje kontrole policije, 
odnosno postupanje policijskih službenika {„Iako se po slikama vidi da su policajci p ili alkohol, 
urađeni alko-test bio je  negativan. Ni tu nije kraj. Na istim slikama jasno se vidi da je  Vukićević, 
pomenute noći, sat prije incidenta nosio bijelu jaknu, ali je  Forenzičkom centru dostavljena odjeća 
druge boje, koja je, navodno, uzeta od njega, i na kojoj nije utvrđeno prisustvo barutnih čestica. 
Interesantno je  i da barutne čestice nijesu pronađene ni na garderobi koja je  oduzeta od 
osumnjičenog").

15) U žalbi se navodi da je cilj emitovanja predmetnog priloga bio da se „izazove polemika u javnosti', 
jer, kako se kaže u uvodu priloga „porodica ..M.R. koji je  uhapšen ... pod sumnjom da je  pokušao da 
ubije dva policajca tvrdi da to nije tačno, već da su policajci njega teško povrijedili. Zbog toga su ... 
dostavili i  snimak spornog događaja, tražeći da se utvrdi puna istina . . ." . Može se smatrati da je u 
interesu ostvarivanja prava javnosti da zna da li su u predmetnom slučaju potpuno i pravilno 
sagledane sve relevantne činjenice i dokazi (snimci sa lica mjesta, kao i snimci/fotografije sa drugih 
lokacija koja mogu ukazati na vjerodostojnost datih izjava ili izuzetih dokaza), koji bi mogli da ukažu 
na „neprofesionalno Hi nezakonito postupanje policijskih službenika" ili istražnih organa uključenih u 
prikupljanje i analizu dokaza. Dakle, ne dovodi se u pitanje pravo emitera da emituje snimak ili 
prikaže fotografije sa neposrednog mjesta događaja ili drugih mjesta od značaja za sporni događaj 
(što prvostepen organ nije doveo u pitanje) i na taj način ukaže na iznesene sumnje ili tvrdnje oko 
sagledavanja svih relevantih činjenica ili dokaza. Ono što se opravdano prepoznaje od strane 
prvostepenog organa je naglašavanje prikazanih snimaka i fotografija kao nepobitnih dokaza {„Iako 
se po slikama vidi da su policajci p ili alkohol...", „Na istim slikama jasno se vidi da...", „brat 
osumjičenog pribavio je  snimak čitavog događaja. Iako lošijeg kvaliteta, na njemu se jasno vidi 
da...").

16) Emiter je na osnovu Zapisnika o Izvršenoj kontroli prisustva alkohola u organizmu za osobe Lj. S. i 
V.A., Nalaza i Mišljenja Forenzičkog centra u vezi sa utvrđivanjem postojanja, odnosno nepostojanja, 
barutnih čestica na garderobi M.R., A.V. i S.Lj. kao i fotografija koje je dostavila porodica



osumnjičenog (bez vremenskog i prostornog određenja) iznio stav (kako se u žalbi navodi 
zapažanje") kao već utvrđeno činjenično stanje {„Sa prikupljanjem dokaza porodica se tu nije 

zaustavila. Pribavili su fotografije službenika policije iz lokala u kojem su prethodno bili, a u kojem se 
nalazio i osumnjičeni. Iako se po slikama vidi da su policajci p ili alkohol, urađeni aiko-test bio je  
negativan. Ni tu nije kraj. Na istim slikama jasno se vidi da je Vukićević, pomenute noći, sat prije 
incidenta nosio bijelu jaknu, ali je  Forenzičkom centru dostavljena odjeća druge boje, koja je, 
navodno, uzeta od njega, i  na kojoj nije utvrđeno prisustvo barutnih čestica. Interesantno je  i da 
barutne čestice nijesu pronađene ni na garderobi koja je oduzeta od osumnjičenog".) Imajući u vidu 
navedeno, emiter je propustio da traži, pribavi i objavi komentar indirektno prozvane Uprave policije
i Forenzičkog centra. Izostankom takvih stavova ili bar pokušaja da se oni obezbijede, emiter nije 
doprinio da različiti pristupi i mišljenja budu profesionalno i korektno zastupljeni.

Emiter je ovakvim formulacijama komentara i uređivačkim intervencijama propustio da, na 
profesionalan i odgovoran način, objavi cjelovitu i nepristrasnu informaciju, što je zaključeno i u 
prvostepenom postupku. Takođe, može se konstatovati da je emiter na ovaj način, svjestan lošeg 
kvaliteta snimaka i fotografija, iste predstavio kao autentične i jasne, odnosno kao osnov za 
utvrđivanje i predstavljanje činjeničnog stanja.

Naime, emiter je posebno bio obavezan da vodi računa o obezbjeđivanju neophodne nepristrasnosti 
jer je predmetni prilog emitovan za vrijeme postupka koji je u toku, odnosnosno prije pravosnažne 
odluke suda, u okviru informativnog programa za koje gledaoci, uobičajeno, imaju veći stepen 
očekivanja kad je u pitanju pružanje uravnoteženih, nepristrasnih i provjerenih informacija.

17) Ispravan je zaključak prvostepenog organa da emiter nije poštovao privatnost službenika policije 
(član 55 st. 1 Zakona) imajući u vidu da se objavljivanjem cjelokupnog Zapisnika u kojem su 
navedeni lični podaci službenika policije (datum rođenja, prebivalište/boravište, ulica i br., opština) 
ne može opravdati dokazivim javnim interesom (član 12 u stavu 2 Pravilnika). Jer, objavljivanje bilo 
kojeg ličnog podatka (ime, datum rođenja, prebivalište/boravište, ulica i br., opština ili si.) ne 
doprinosi javnom interesu odnosno sagledavanju eventualnih nepravilnosti u radu pojedinaca ili 
istražnih organa u postupku koji je u toku.

18) Prvostepeni organ je prilikom izricanja upravno-nadzorne mjere imao u vidu da je izrečena mjera 
srazmjerna prirodi i težini povrede zakona, odnosno propisanih standarda, pozivajući se na kršenja 
obaveze emitera da poštuje privatnost građana, kao i da informativnim programom doprinosi 
cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti o događajima u zemlji i obezbjeđuje da različiti 
pristupi i mišljenja budu profesionalno i korektno zastupljeni, čime emitera ni na koji način nije 
„pokušao ograničiti kako u prenošenju informacija tako i u slobodi izražavanja", kako se navodi u 
žalbi. Neosnovani su navodi iz žalbe da stavovi prvostepenog organa „vode cenzurimedijđ\ Naime, 
izrečenom upravno-nadzornom mjerom (upozorenje) prepoznata je odgovornost emitera za kršenje 
navedenih standarda, bez dovođenja u pitanje njegovog prava da, kroz izvještavanje o konkretnim 
slučajevima, pokreće i doprinosi debati i polemici o postupanju državnih službenika ili organa, 
odnosno razotkivanju i suzbijanju prekoračenje nužne odbrane, odnosno prekomjerne primjene sile 
od strane policije, kao i zloupotrebe službenog položaja kroz prikrivanje ili zanemarivanje dokaza u 
toku istražnih ili sudskih postupaka, što je sve prepoznao i prvostepeni organ. Ono što se pri tome 
ne može zanemariti je potreba i obaveza emitera da se ostvarivanjem takvog prava emitera, kao i 
prava javnosti da zna, ne može dovesti u pitanje ili ugrožavati pravo na zaštitu privatnosti i 
dostojanstva pojedinaca, odnosno pravo javnosti na q'elovito i nepristrasno informisanje.

19) Kao što je i navedeno u prvostepenom postupku, Agencija nema nadležnost da utvrđuje istinitost 
iznesenih stavova, činjenica i slično, već je to nadležnost sudskih organa. Zadatak Agencije je da 
sagleda, u okviru propisanih programskih standarda, da li je emiter profesionalno i odgovorno, na 
nepristrasan, objektivan i cjelovit način prenio ili iznio informacije tako da gledaoci mogu zaključiti da 
li se radi o potvrđenim ili nepotvrđenim činjenicama ili nečijem stavu ili komentaru.

20) Podnosilac žalbe nije iznio nove dokazne predloge ili činjenice kojim bi se potvrdila osnovanost 
podnesene žalbe, odnosno koje bi ukazivale da Agencija nije, prilikom donošenja prvostepenog 
Rješenja, potpuno i pravilno utvrdila sve činjenice i okolnosti koje su od značaja za donošenje 
Rješenja. Naime, prvostepenim Rješenjem je kostatovano da je emiter objavljivanjem spornog 
programskog sadržaja prekršio čl. 55 st 1 Zakona i čl. 7, 8 st. 1 i 2 i 12 stav 3 Pravilnika, zbog toga 
što nije poštovao privatnost građana i nije doprinio cjelovitom i nepristrasnom informisanju javnosti

9



o događajima u zemlji i obezbijedio da različiti pristupi i mišljenja budu profesionalno i korektno
zastupljeni.

Savjet Agencije je utvrdio da je postupak koji je prethodio prvostepenom Rješenju pravilno i 
zakonito sproveden i da je Rješenje pravilno i na zakonu zasnovano, a žalba neosnovana.

Saglasno navedenom, Savjet Agencije je odlučio kao u dispozitivu ovog Rješenja.

Ovo rješenje će biti objavljeno na veb-sajtu Agencije za elektronske medije www.aemcq.org.

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja.

PRAVNA POUKA

Ovo rješenje je konačno i protiv njega se može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Crne 
Gore, u roku od 20 dana od dana prijema tješenja. Tužba se podnosi u tri primjerka, sa dokazom o uplati 
10,00 Eur sudske takse na žiro-račun broj 832-11521-69, shodno tarifnom broju 16. Zakona o sudskim 
taksama.

Predsjednik 
Savjeta Agencije za elektronske medije

Dostavljeno:
- Gospodin Budimir Vukićević, podnosilac prigovora
- Privredno društvo „Televizija Vijesti" d.o.o.
- Direktor Agencije za elektronske medije
- Arhiva

10

http://www.aemcq.org

